Förvirrad

2012-08-03 | 10:45:30 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Godmorgon!
 
Vaknade för en stund sedan, gick och köpte mini mjölk att ha i kaffet som jag dricker i skrivande stund.
Och lite äppeljuice, kände att jag behövde det idag, lite vitaminer. Egentligen är det total förbjudet med frukt men behöver en vitamin boost.
 
Gårdagens:
Frukost - 25g lätt kesella med tropical fruit funlight - gott! + Svart kaffe
Lunch - 1 portion Moussaka, var tvungen att äta... + Funlight saft
Kvällsmat - ca 1½ kycklinglår, spydde....
Övrigt: Drack några öl... sånt jävla fail är jag.
 
Idag kör jag samma frukost som igår fast med minimjölk i kaffet då, skippar lunchen helt, ska dricka lite vin ikväll och vill inte gå runt med en massa äckel i magen då, slutar bara i kaos.
 
Dagen igår var sådär, gjorde inget alls och tänkte alldeles för mycket om för mycket, rör alltid till det för mig själv. Idag känns allt helt konsitgt, är helt förvirrad och allt känns konstigt. Har varit så peppad på den här kvällen (ska till en vän) i säkert 2½ vecka, nu när det är idag känner jag helst bara för att krypa upp i soffan och stänga världen ute.
 
Men det blir nog bra, ska försöka ha roligt och umgås, känns bara så jäkla jobbigt.
Berättade för vännen jag ska till exakt hur jag känner med maten, ångest mm, och h*n flippa ur... Inte direkt det jag hoppade på, hade hoppats på lite stöd eller kanske rent av peppning, men istället blev jag nästan idiot förklarad. Räknade iofs inte med att h*n skulle förstå allt, det är komplicerat.
 
Har inte vågat ställe mig på vågen idag, vet att siffrorna kommer visa högre, och det ger mig sån förbannad ångest, så jag väntar en liten stund till för att sansa mig, sen är det dags att ta tag i sanningen. Enda sättet att ta reda på hur jävla skit gårdagen egentligen gick.
 
Kaffet är slut, dags att göra sig redo för dagen.
Ha det bäst ni alla!
 
Tänker på dig A ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0