Godmorgon!

2012-08-13 | 08:11:41 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Godmorgon!Måndag idag då, och jobb om en stund.
Mår lite illa men det ska gå bra! Efter jobbet blir det löpning, jag SKA träna idag, tvingar mig själv om inte annat. Är dock äckligt trött, men så går det när man inte kan sova.

Igår var en ganska okej matdag, åt lite lättkvarg till frukost och sen kvällsmaten var grönsaker i ugn + kyckling till. Åt lite gurka på kvällen sen med.

Idag visade vågen -1 hekto från igår och då visade den -3hekto sen förra gången jag skrev. Så nu går det åt rätt håll igen, äntligen!

Idag blir det lättkvarg till frukost (ca 30g) och till lunch lax med grönsaker. Blir nog bra.

Nu ska jag sticka och borsta tänderna och kila till affären, ha en fin dag! ♥
Kommentarer
Postat av: Missa

sv: Heej, det är jättebra, självdå? Jag har bara tagit det lugnt faktist, inte märkt att det varit helg ens, haha. Vad har du haft för dig? ♥

Svar: Jo då det är ganska okej. Jag tog det bara lugnt med :) Satt mest hemma vid datorn och ritade lite :)Har sovit för lite sista tiden och inte orkat träna alls :/ ♥
goingthin.blogg.se

2012-08-14 @ 18:29:27
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: m

hej finis, hur är de med dig?♥

Svar: Hej, det är sådär. Aldrig inne på bloggen mer, har en jobbig period och allt går rätt åt helvete så inte orkat med att logga in eller skriva :/ Hur är det själv? ♥
goingthin.blogg.se

2012-08-30 @ 21:16:13
URL: http://thinnerme.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Ja, jag ska lägga upp bild sen i den skyddade, kanske i den öppna också om jag törs :) Jag hittar dig inte i min lista över dom som fick lösenord så du får gärna maila så löser vi det :)

Usch det låter riktigt jobbigt och jag förstår att du har mycket ångest! Min pojkvän vill gärna också ha mycket grädde och sånt i maten, han vägrar lätt-produkter och det är riktigt jobbigt. Men å andra sidan har jag inte sagt så mycket, bara att han bör skära ner. Vi bor ju inte ihop så jag kommer undan med ganska mycket och kan fasta lite som jag vill och orkar. Han vet ju om min blogg men har lovat att inte läsa nå mer, han vill inte det heller.

Men jag tycker du ska försöka prata med honom igen, att du vill börja äta mer rent och nyttigt, byta ut grädden mot nyttigare alternativ. Eller att du börjar laga maten för då har du mer kontroll.
Kram <3

Svar: Okej, skickar ett mejl strax då :)
Har försökt prata och sen håller vi ett bra matschema en period sen börjar han blanda ner en massa annat igen. Har försökt prata om det så många ggr, har ju ingen koll alls nu på hur mkt kcal jag får i mig då han bara blandar ihop allt utan att ha koll på mått osv. Så för tillfället undviker jag att äta alls förens jag äter det han gör.

Men ska försöka prata med honom igen :) Jo får börja laga mer mat igen :)
Kram <3
goingthin.blogg.se

2012-10-31 @ 09:21:19
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0