Länge sedan nu

2012-08-02 | 14:55:16 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat, har mått riktigt dåligt. Hänt en massa saker, mest gråtit och velat dö, och då har jag helt enkelt inte orkat skriva.
 
Nu börjar det ordna upp sig igen och jag har även börjat jobba igen sedan ett tag tillbaka, kort semester i år.
 
Vikten ligger i princip stilla, gått ner 1,7kg ungefär, vilket är förbannat dåligt på så länge tid. Men har inte mått bra och har inte orkat träna som jag ska och ätit på tok för mycket. Mår jag dåligt så överäter jag alltid. Men nu tar jag nya tag!
 
Hoppas ni alla mår bra! Kommer nog inte uppdatera så ofta men ska försöka skriva någon gång i veckan från och med nu tills jag ordnat upp livet ordentligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0