Lördag idag

2012-08-11 | 11:21:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag vet, uppdaterar för sällan. Men mår fortfarande lite konsitgt, gråter och får panikattacker. Har gått ner 3hekto sen jag skrev sist, förstår ni hur dåligt det är, 3hekto på över en vecka... så jäkla sämst. Men jag vet varför, har inte tränat alls. Helt enkelt inte orkat.
 
Min delmåls vikt är 9kg bort nu, känns i alla fall lite närmare nu. Sen får jag se hur långt ner jag går, min kille vet om delmålet i alla fall, och han stöttar mig dit.
 
Idag ska jag lämna en sak jag lånat till en vän, sen pilla med photoshop och kanske se på film. Borde städa lägenheten med så kanske gör det också. Satsar på att skippa frukosten och lunchen och äta lite sallad på kvällen, kanske med lite kyckling eller så. Blir nog bra!
 
Hade tänkt bjuda på lite thinspo, men går tydligen inte att ladda upp bilder, så tills dess får ni ha det fint!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0