Söndag

2012-07-01 | 10:54:40 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Kvällen igår blev riktigt lyckad, tog en båt och åkte och grillade på en strand. Riktigt mysigt, gjorde upp eld med ved och satt på massor med filtar. Idag är det inte riktigt lika trevligt dock, bakfull + öm, har sår överallt. Lyckades halka på hala stenar och slog mig överallt, min fot är helt uppsvullen, kan inte gå på den. Nice, alltid lyckas man med något. Telefonen och kameran är stendöda med, de fick sig också ett dopp i sjön.
 
Åt inget igår, eller petade i mig lite solrosfrön på kvällen sen men åt inget annat, äter lite solrosfrön nu med och dricker mellan mjölk. Var så grymt sugen på mjölk så fick bli ett glas! Vågen visade - 0,3kg idag men så kan unna mig, rodde ju massor igår med så brände nog lite på det.
 
Hoppas ni hade det trevligt igår, och att ni inte vaknade upp med en kropp som gör ont överallt ♥
Kommentarer
Postat av: Missa

Visst kan du få det, perfectlythin.webblogg.se/skyddad
anv: perfectlythin
lösen: se epostfältet :) ♥ jag litar på dig så du behöver inte berätta någonting hihi

Svar: Tack <3 Kan inte se epost fältet tror jag?
goingthin.blogg.se

2012-07-01 @ 11:57:41
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

skicka ett mail så skickar jag <3

Svar: Så skickat! :)
goingthin.blogg.se

2012-07-01 @ 21:47:32
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: m

Lät riktigt mysigt! Fast synd de där med din kamera och mibl... inga dyra förhoppningsvis?
Kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar, något tips eller så? Är ny i denna värld och skulle behöva lite hjälp från er andra som är så duktiga!!
kram

Svar: Nae kameran var väl rätt dyr när jag köpte den, men det var länge sen så :) Surt bara att råka förstöra allt. Ska kika in! Kram
goingthin.blogg.se

2012-07-03 @ 18:43:09
URL: http://thinnerme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0