En rubrik!

2012-06-20 | 23:24:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Planen var fasta, slutade med en halv portion fisk och räk gryta + en mini portion köttfärs med fullkorns spagetti.
Känns så jävla dåligt så det finns inte, var dock tvungen att äta för min pv. Jobbigt men sant. Tränat har jag inte heller med får ta igen imorron med en tidig pw och sen lite cykel + massor med städning här hemma.
 
Imorgon kommer det gäster, trevligt som tusan blir det nog men vet hur det slutar... hets. Som tur är så kommer en vän med, så lär bli många promenader i helgen :)
 
Sorterade min garderob idag, mkt att kasta och mkt som ska skänkas, känns bra. Renande för själen på något skumt vis. Nu har jag gott om plats för alla fina kläder jag ska köpa i framtiden.
 
Hoppas ni andra haft en bra dag utan ångest. Kram ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0