Lördag

2012-06-30 | 11:56:24 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Igår var tanken att det skulle kommit gäster, men det blev inte så. Dom kommer idag istället. Hade en kass dag igår, bråkade med min kille och gick med tårar i ögonen mest hela dagen. Jobbig dag igår helt enkelt, åt lite köttfärssås med 1 liten potatis + lite rostade solros frön. Så matmässigt var gårdagen helt okej.
 
Vågen visade minus 1,1kg idag, fast det stämmer inte, vägde mig med kläder och kaffe i magen, så kan inte riktigt jämföra dagarna. Men vart glad över siffran i alla fall.
Nu ska jag bara stanna kvar här och inte spåra ur resten av helgen.
 
Ikväll kanske det blir premiär i bikini med, får se om jag orkar det. Känns så fruktansvärt jobbigt, bara tanken på det får mig att må illa och nästan bli yr. Men måste få lite färg, och jag är ändå bara med vänner, förstår inte varför det måste kännas så jobbigt för.
 
Nu sitter jag i alla fall med en kopp kaffe och väntar på att göra något, ska fixa mitt hår och lite sånt pyssel, ska måla naglarna med, men vet inte vilken färg. Orange, kopparfärgat, rosa eller beige, vad tycker ni?
 
Idag satsar jag på att inte äta alls, planen är ju att vi ska grilla med gästerna så kanske äter lite sallad och liite liite kött, får väl hoppa i sjön och simma som en tok sen för att bränna bort äcklet.
 
Önskar att jag såg ut så här
 
 
Kommentarer
Postat av: Missa

Det tycker jag är jättemodigt av dig! ♥

2012-06-30 @ 22:45:37
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0