Monday

2012-06-25 | 22:18:26 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Det enda som egentligen finns att säga är ångest, min kille fick mig att äta lite pasta och fläskfilé med sås till lunch. Och sen även köttfärssås och spagetti, iofs fullkorn men det duger inte, jag är seriöst sämst.
Gått bort 110kcal idag, det är enda träningen idag. Fan va sämst jag är.....
 
Hoppas ni haft en bättre dag iaf, ni betyder mkt <3 Speceillt du Missa som alltid svarar mig trots att jag är jobbig, du betyder mkt. Du med A du vet att du alltid kommer betyda mest för mig, älskar dig av hela mitt hjärta! ♥
 
 
Kommentarer
Postat av: A

Du är bäst. Jag är sämst på att svara jag vet förlåt. Love you!!!!

2012-06-26 @ 01:26:31
Postat av: Anonym

Haha det kanske inte var mig du menade... Men iallafall love you ;) aw

2012-06-26 @ 01:28:40
Postat av: Felicia

Jag finns också för dig fina du<3 Alla har sina dåliga dagar och då kan man behöva stöd och ett andrum

Maila mig anytime! <3

Svar: Tack <3
goingthin.blogg.se

2012-06-26 @ 22:44:01
URL: http://thinnyskinnyme.blogg.se
Postat av: Anonym

Jisses vilken vacker (och smal) tjej! Vem är hon? :)

Svar: Minns tyvärr inte vem det är :( Men vacker det är hon verkligen :D
goingthin.blogg.se

2012-06-30 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0