Söndag

2012-06-24 | 15:56:26 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Dålig uppdatering igen, har helt enkelt inte orkat sitta vid dator. Midsommar var roligt, var med vänner och åt middag. Blev för mycket av allt, mat, chips och godis. Men får väl se det som så att det är bara midsommar en gång om året, nu kör vi hårt igen.

Har inte så mycket att säga egentligen, går inget bra för mig, hetsar och överäter konstant, råkar jag äta en macka så får jag ångest över att jag redan sabbat dagen och då slutar det med att jag äter ännu mer. Vilket ger mer ångest, blir som en ond cirkel.

Har legat lågt med träningen också, kör igång igen imorgon. Idag blir det kanske en promenad, mer orkar jag inte, min mage har börjat krångla och känner mig febrig dessutom.

Hur är det med er, hade ni det bra på midsommar? :)
Kommentarer
Postat av: Em

När du väl kommer in i det ska du se att det blir bättre, försök skynda långsamt, att landa på noll är oftast ohållbart, det leder bara till ångest för att man inte klara att hålla målet och det leder till hets isäg. Har själv varit där! :)
Det är bättre att gå ner långsamt, så mycket lättare att hålla, tänk på att så länge du inte äter över ca 1500 kcal om dagen efter borträknad träning kommer du fortfarande gå ner! :)
Jag kör just nu på Health Skinny Girl Diet, där du ligger mellan 800-1150 kcal om dagen och det är så himla mycket lättare! Men tycker du det är för mycket finns det ju även Skinny Girl Diet där intaget är ungefär hälften!
Allt går bara man vill, det gäller bara att hitta rätt knep för dig! :)

Sv. Ja visst är det underbart med hästar, det är så odömande och gör allt för en! :)
Styrkekramar!

Svar: Försökte äta runt 1500 förut, men det gav mig sån sjuk ångest och det hände inte ett skit med vikten på flera månader trots att jag höll det stenhårt och tränade. Ska fortsätta kämpa och försöka släppa ångesten så gott det går.
Ja helt underbart, saknar min förra så det gör ont
Kram på dig med! :)
goingthin.blogg.se

2012-06-24 @ 23:33:33
URL: http://lovelyskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0