Tjolahopp

2012-06-27 | 11:49:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vågen visade minus 1 hg idag, bra med tanke på hur mkt jag åt. Idag kör jag hårdare, dricker lite kaffe nu och har inte ätit än. Ska snart slänga i en maskin tvätt och sen tar jag träningscykeln en sväng.
Måste sortera smutstvätt och lägga i högar med så min kille kan tvätta lite, ska nämligen iväg och träffa en kompis lite snabbt. Får se vad vi hittar på! Vädret är fint så hoppas på en liten promenad.
 
Snart har jag semester med, ska bli skönt, äntligen! Hade ju dock lovat mig själv att bli smal till semestern, något jag aldrig kommer hinna, men kanske några kilo ner i alla fall. Delsmålsvikten är nu 3kg bort bara, det närmar sig.
Måste hitta den perfekta klänningen att ha på bröllop med, har ni tips så skriv gärna!
Inget som sitter åt bara, vill inte se ut som en stoppad korv.
 
Jaja dags att sätta fart, ha det fint ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0